Skip to content

סגל הכנס אומנם אחראי על קיום הכנס, אך אסור לשכוח כי הצלחתו תלויה לא פחות במתנדבים החרוצים שלו. ממש כמו המשפט הידוע: "צעד קטן של מתנדב הוא צעד גדול להצלחתו של הכנס".

אז, אם אתם מעוניינים לקחת חלק מרכזי בארגון הכנס, לראות את הקהילה בזווית קצת שונה מבדרך כלל ולזכות בחוויה ייחודית- זאת ההזדמנות שלכם!

תפקידים

קופות

קידמתו של הכנס, איוש של עמדות המכירה והצימוד בחלוקה למספר עמדות:

  • קופאים: מכירת כרטיסי כניסה ביום הכנס עצמו.
  • סורקים: סריקת ברקודים של כרטיסי הכניסה על מנת לאשר את הכרטיס.
  • מצמדים: צימוד צמידים לאורחים לאחר שכרטיסם נסרק ואושר.
  • סדרני כניסה: אחריות על בדיקת הצמידים בכניסה ועל סידור התור.
  • סדרני קופות נגישות: הכוונה וסיוע לאלו הזקוקים לנגישות, למעבר מהיר ישירות אל הקופות הנגישות בבוקר הכנס.

דוכן אמא"י ומודיעין

מספקים מידע אודות תוכן הכנס ואחראים על מילוי ההרשמה לארגון אמא"י עבור באי הכנס ומכירת מרצ' ארגוני.

מתחם המשחקייה

סדרנים: שמירת הסדר באזור המשחקייה.

קוספליי

  • פינת צילום: עזרה לצלמים בזמן פעילות פינת הצילום. התפקיד כולל אחריות על קופה.
  • תיקון קוספליי: ניהול הציוד בעמדה ועזרה בתיקון קוספליי ואביזרים.
  • סדרן מתחם קוספליי: השגחה ושמירה על הסדר במתחם הקוספליי.
  • סדרן שיפוט קוספליי: ניהול כניסת המתחרים לחדר השיפוט.
  • סדרן עליה לבמה: תיאום עליה לבמה בין הקוספליירים לצוות הטכני בזמן אירוע הקוספליי.
  • סדרן עליה – Runway: סידור העליה למסלול.

סדרני אירועים

  • סדרני תוכן: שמירת הסדר בחדרי התוכן השונים.
  • סדרני אולם ראשי: פתיחת הדלתות בתחילת אירועים, הכוונת הקהל למילוי מושבים ריקים ועל שמירת הסדר בקהל בזמן אירועים.

דוכנים

  • סדרני דוכנים: סיוע לצוות דוכנים בהכנסת בעלי הדוכנים לכנס.

תיעוד הכנס

ההרשמה תעבור סינון ע"י צוות תיעוד הכנס ולאחר מכן תקבלו הדרכה אישית לביצוע המשימה.

  • צלמי כנס: צילום תמונות במהלך יום הכנס לפי המשימות הניתנות מסגל תיעוד, למתנדב דרושה להיות מצלמה לתפקיד.
  • תיעוד אולם ראשי – וידאו: משמרת בה יש אחריות על תפעול מצלמות הוידאו באולם הראשי, או הקלטתן על ידי מצלמה של המתנדב באישור סגל תיעוד.
  • תיעוד תכנים – וידאו: משמרת שבה יש להקליט את ההרצאות בחדרי התכנים עם המצלמות המסופקות על ידנו.

נגישות

  • סדרן חדר הורים: השגחה ושמירת הסדר בחדר ההורים.

שמירת חפצים

ההתנדבות בשמירת החפצים מתחלקת לשניים.

  • קבלים: ממוקמים בכניסה למתחם שמירת החפצים, מול לפטופ ובו קובץ אקסל.
    נדרשת הבנה בסיסית בתפעול מחשב.
    מקבלים את החפצים מבאי הכנס, רושמים את הפרטים האישיים שלהם ומעבירים את החפצים לסבל יחד עם המיקום במתחם.
  • סבלים: אוספים את החפצים מהקבלים ומניחים בהתאם למיקום שקיבלו.

נדרש כוח וסיבולת – התפקיד הינו פיזי במהותו.

גופרים

יחידת העילית של הכנס! הגופר נע בין מגוון רחב של תפקידים בכנס. לכל בעיה – הגופר יהיה זמין לעזרה.

תקנון

  1. תנאי הרשמה
    1. ההתנדבות היא מגיל 15 ומעלה. מתנדבים מתחת לגיל 18 יחויבו לספק אישור הורים.
    2. על המתנדב להיות זמין בכתובת המייל איתה הוא נרשם להתנדבות.
    3. על המתנדב לעבור תדריך לקראת ההתנדבות מספר שבועות לפני הכנס.
  2. כללי התנהגות
    התנדבות מותנית בשמירה על כללי ההתנהגות הבאים:
    1. הגעה בזמן על פי הזמנים שהוגדרו למשמרת. במקרה של איחור, יש להודיע מראש לממונים על מנת שיוכלו למצוא מחליף.
    2. ענידת תג מתנדב לכל אורך זמן המשמרת. בכל זמן שהמתנדב אינו במשמרת – אין להיות עם התג.
    3. עזיבת העמדה מותנית באישור סגל הכנס בלבד.
    4. התנהגות מכבדת כלפי באי הכנס.
    5. המתנדבים מחויבים למלא את תפקידם, בין אם במהלך הכנס או לאחר הכנס.
  3. הטבות
    כחלק מהתרומה לכנס, מתנדב יתוגמל ב:
    1. כניסה חינם למתחם הכנס.
    2. ארוחה במהלך יום הכנס.

אי ציות לכללים אלו עלול לגרום לשלילת התנדבות מיידית ומניעת התנדבות בכנסים הבאים.

שימו לב שמספר המקומות להתנדבות מוגבל, לכן הירשמו בהקדם!

יש לכם שאלות?

בעמוד "שאלות ותשובות" ריכזנו עבורכם תשובות למגוון שאלות נפוצות בנושא ההתנדבות.

במידה ונתקלתם בבעיה בהרשמה, בין אם תקלה טכנית, אי הבנה של הכתוב או כל שאלה אחרת בתחום, אתם מוזמנים לפנות בכתובת המייל: manpower@harucon.org.il

שימו לב לבדוק גם את תיבת הספאם באימייל שלכם, שכן במקרים מסוימים מיילים מכנס הארוקון נשלחים בטעות לתיבת הספאם.

דילוג לתוכן