לנוחיותכם, חילקנו עמוד זה לארבע קטגוריות, על מנת שתוכלו למצוא בקלות את התשובה הרלוונטית לשאלתכם.

כמובן שאם שאלתכם לא מופיעה באף אחת מהקטגוריות הנ"ל, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו בעמוד צור קשר או לשאול אותנו דרך עמוד הפייסבוק שלנו.

באיזה תאריך יתקיים האירוע?

הכנס יתקיים ביום שלישי, ה-10.03.2020.

היכן מתקיים הכנס?

הכנס יתקיים בבנייני האומה בירושלים. פרטי הגעה והסבר על המקום ניתן למצוא בעמוד "מיקום ודרכי הגעה".

למי מיועד הכנס?

הכנס מיועד לכל חובבי האנימה, המנגה ותרבות יפן באשר הם. אנו מעודדים גם את מי שמתעניין ורוצה לגלות עוד על התחום להגיע וליהנות מהכנס.

מה נושא הכנס?

נושא הכנס השנה הוא היסטוריה.

מה ניתן למצוא בכנס?

בכנס יתקיימו אטרקציות מגוונות, מספר רב של דוכנים מסחריים ועצמאיים של מנגה ואנימה, תחרות תחפושות (קוספליי) גדולה, הרצאות מעשירות, פאנלים מעניינים, פינות משחקים ועוד.

בקרוב יהיה ניתן למצוא מידע נוסף תחת קטגוריית "אירועים" בתפריט שבראש הדף.

האם צריך להירשם לכנס?

הכנס אינו דורש הרשמה מראש. את כרטיס הכנס ניתן לרכוש בכניסה למתחם או במכירה מוקדמת באתר.

מה בכנס דורש הרשמה?

בכנס ניתן להירשם להתנדבות, העברת תכנים, הפעלת דוכן, והשתתפות באירועי הקוספליי.

מה אסור להכניס למתחם?

על המקום חלים חוקי בטיחות בסיסיים. לכן, יש איסור על כל שימוש בחפץ אמיתי שעלול להוות סכנה לאנשים, כמו למשל חרבות ממתכת (גם שאינן מושחזות), מחבטים, אלות ונשקים פוטנציאלים אחרים שאינם מחומר פלסטי, רך או מרופד.

הכנסת כל חפץ שכזה תוביל להחרמת החפץ בכניסה למתחם. במידה ואינכם בטוחים אם חפץ כלשהו נופל תחת הגדרה זו, ניתן לשלוח אלינו הודעה עם תיאור החפץ בעמוד "צרו קשר", לצורך ווידוא.

אני חייל הנושא נשק. האם אוכל להכניס אותו למתחם הכנס?

בהוראת בנייני האומה, לא ניתן להכניס נשק למתחם. את הנשק ניתן להפקיד, טרם ההגעה לכנס, בתחנת המשטרה הקרובה הנמצאת מעבר לכביש.

האם תהיה שמירת חפצים?

עמדת שמירת החפצים פתוחה לקהל הרחב, ללא תשלום, מפתיחת השערים ועד השעה 20:30. לאחר שעה זו, כל פריט שלא יילקח יועבר לעמדת המודיעין.
חפץ אשר לא יילקח עד סוף הכנס יועבר לאפסנאות של אמא"י.
שימו לב: סגל הכנס אינו לוקח אחריות על שלמות החפצים. אנא הימנעו מלהשאיר חפצים יקרי ערך או שבירים.

כמה עולה כניסה?

מחיר כרטיס לכנס במכירות המוקדמות הינו 65 שקלים. ביום הכנס כרטיס יעלה 70 שקלים. ניתן לקרוא עוד אודות הכרטיסים בעמוד "רכישת הכרטיסים".

מהי עלות האירועים בכנס?

שלל אירועי הכנס הם בחינם ואינם דורשים תשלום נוסף מעבר לכרטיס הכניסה לכנס.

היכן ניתן לרכוש כרטיס כניסה?

ניתן יהיה לרכוש כרטיס כניסה ביום הכנס בקופות בכניסה או להזמין מראש כרטיסים באתר דרך עמוד "רכישת הכרטיסים".

איך אני מקבל את הכרטיס שהוזמן דרך האתר?

את הכרטיסים שהוזמנו דרך האתר ניתן לקבל ביום הכנס בעמדת הקבלה המיועדת לקבלת כרטיסים שהוזמנו מראש. יש להציג בעמדה (מודפס או בטלפון) את האישור שנשלח אליכם למייל לאחר רכישת הכרטיס באתר.

חשוב להדגיש: הכרטיסים אינם נשלחים בדואר.

האם ניתן לשלם באשראי ביום הכנס?

בהחלט כן! ביום הכנס ניתן יהיה לשלם בקופות באשראי או במזומן, לבחירתכם.

אילו פעילויות תוכן אוכל למצוא בכנס?

בכנס ניתן למצוא פעילויות תוכן שונות: הרצאות, סדנאות, פאנלים, אירועי תוכן, אירועי קוספליי ועוד מגוון רחב של פעילויות נוספות שיפורסמו במהלך החודשים הקרובים.

כיצד ניתן להירשם על מנת לתרום לתוכן הכנס?

ניתן להירשם בעמוד "הרשמה להגשת תוכן".

האם קיימת הגבלת גיל בהרשמה?

על פי חוק, ההתנדבות מותרת מגיל 15 ומעלה.

הגשת תוכן נחשבת כהתנדבות, כיוון שאינה בתשלום, ולפיכך מוגבלת לגיל 15 ומעלה בלבד.

האם ניתן להירשם מבלי לאשר תקנון?

לא. התקנון קיים כדי לספק קווים מנחים לנרשמים ולצוות תוכן, על מנת לשמור על עבודה מתואמת.

התקנון הינו סופי ומשמש תנאי סף לאישור הרשמה.

כיצד אוכל לפנות בצורה ישירה אל צוות תכנים?

ניתן לפנות באמצעות מייל לכתובת content@harucon.org.il במקרה של שאלות או בקשות.

עם זאת, פנייה ישירה לא פוטרת מאישור התקנון ולא תבטיח התייחסות שונה מהרשמה דרך טפסי האתר.

אני גוף עסקי ומעוניין להצטרף לפעילויות התוכן של הכנס. לאן עליי לפנות?

צוות קשרי פנים ישמח לקבל ולהתייחס לכל פנייה, אישית או מקצועית, המבקשת להשתלב באירועי התוכן.

לקבלת מידע נוסף, ניתן לפנות באמצעות מייל לכתובת ir@amai.org.il

נרשמתי לפני מספר ימים אך עדיין לא קיבלתי תשובה, מה אפשר לעשות?

מענה מתקבל בטווח של עד 48 שעות, אלא אם כן צוין אחרת. במידה ולא קיבלתם תשובה עד אז, אפשר לשלוח שוב או לשאול בדף האירוע בפייסבוק או בטופס יצירת הקשר.

למי אוכל לפנות במידה ויש תקלה בטופס הרשמה?

במקרה של תקלה טכנית בטופס ההרשמה, ניתן לפנות במייל לכתובת web@harucon.org.il, לדווח בדף האירוע בפייסבוק או לדווח בטופס יצירת הקשר, ואנו נשמח לטפל במקרה בהקדם האפשרי.

מהו אורך משמרת התנדבות?

אורך משמרת הוא כ-4 שעות. מומלץ לאכול קצת לפני, כדי לא להיות רעבים באמצע המשמרת. שימו לב שיש משמרות שאורכן שונה.

מתי יהיה תדריך ואיפה?

הכנס לא יתקיים תדריך פיזי. התדריך יועבר בסרטון תדרוך אשר נמצא במייל אישור ההתנדבות ובקבוצת הפייסבוק של המתנדבים.

לפני תחילת המשמרת תקבלו תדריך רענון קצר.

מה אם אני לא יכול להגיע לכנס ו/או למשמרת?

להודיע לנו בהקדם! אנחנו לא נכעס או נאכל אתכם, אנחנו פשוט רוצים לדעת כמה שיותר מוקדם כדי להיערך בהתאם ולמצוא מחליף.

מתי נקבל את האוכל במהלך הכנס?

מתנדבי משמרת בוקר יקבלו את האוכל לאחר המשמרת, יתר המשמרות יקבלו לפני תחילת המשמרת שלהם.

איפה מקבלים את האוכל?

את האוכל תוכלו לקחת מחדר המתנדבים.

האם אני צריך לשלוח אישור הורים?

כל מתנדב מתחת לגיל 18 צריך לשלוח לנו אישור הורים, על מנת שיוכל להתנדב בכנס.

לאן אני שולח את האישור ואיך?

את האישור שולחים למייל של צוות כוח אדם: volunteers@harucon.org.il
ניתן להדפיס, להחתים את ההורים ואז לסרוק ולצרף את הקובץ לטופס ההרשמה שלכם.

לחלופין, הוריכם יכולים לחתום במחשב בעזרת פוטושופ/צייר ולצרף את הקובץ לטופס ההרשמה. במידה וכבר נרשמתם, ניתן לערוך את טופס ההרשמה.

עד מתי צריך לשלוח אישור הורים?

יש להעלות את הקובץ בזמן ההרשמה. במידה ויש עיכוב בצירוף האישור לטופס, יש לפנות לצוות כוח אדם במייל volunteers@harucon.org.il על מנת להבטיח את מקומכם לפני סגירת ההרשמה.

האם שעות ההתנדבות בכנס נחשבות כשעות מחויבות אישית בבית הספר?

לא כל בתי הספר מחשיבים את ההתנדבות בכנס כשעות מחויבות, אך במידה ובית הספר שאתם לומדים בו רואה בהתנדבות בכנס כשעות מחויבות, נחתים לכם את טופס השעות בשמחה.

מתי יהיו שיבוצים?

השיבוצים יתקיימו כחודש לפני הכנס. יש לעקוב אחר עדכוני צוות כוח אדם.

האם ניתן להחליף את השיבוץ שלי אחרי שאקבל אותו?

במידה ותמצאו מישהו שמוכן להחליף אתכם, כן. תוכלו לשאול מתנדב אחר אם הוא מוכן להחליף. במידה וכן, שניכם תצטרכו לשלוח לנו את השם שלכם ואת השם של האדם איתו אתם מחליפים.

איך אני בוחר באיזה תפקיד אני רוצה להתנדב?

בטופס ההרשמה קיים סעיף "העדפת שיבוצים", שם יש למלא לפי סדר העדיפויות שלכם תפקידים שהייתם רוצים להתנדב בהם. אנו מבטיחים להשתדל לענות לבקשות של כולם, אך לא נוכל להבטיח שתקבלו בדיוק את המשמרות שתרצו. ככל שתקדימו להירשם, כך תהיה לנו אפשרות לשבץ אתכם לפי ההעדפות שציינתם.

מהם התפקידים שאפשר להתנדב אליהם?

בכנס יש מספר תפקידים שאפשר להתנדב אליהם. את פירוט התפקידים ניתן למצוא בעמוד "הרשמה להתנדבות".

אני רוצה להתנדב בתפקיד שקשור לקוספליי. למי פונים?

כיוון שיש ביקוש גבוה להתנדב בקוספליי, יש פחות מקומות פנויים. תוכלו להירשם, למלא את הטופס בהתאם ולציין זאת בהערות. כמובן שננסה לשבץ אתכם לפי ההעדפה, אך במידה ולא יהיה מקום בקוספליי, נשבץ אתכם בתפקיד אחר שסימנתם.

אני רוצה להתנדב בצוות עיצוב. למי פונים?

ההתנדבות בצוות העיצוב הינה התנדבות מסוג שונה. במידה ואתם מעוניינים להתנדב רק בעיצוב, אל תירשמו בטופס ההרשמה להתנדבות, אלא פנו ישירות לצוות עיצוב בכתובת design@harucon.org.il וצרפו למייל תיק עבודות.

מתי יתקיים אירוע המתנדבים?

אירוע המתנדבים יתקיים לפני הכנס, התאריך יישלח בהקדם.

איך אני יודע שההרשמה שלי התקבלה?

לאחר ששלחתם את טופס ההרשמה, תקבלו מייל עם הפרטים שמילאתם. מייל זה מאשר את הרשמתכם להתנדבות.

נרשמתי לפני מספר ימים אך עדיין לא קיבלתי תשובה, מה אפשר לעשות?

מענה מתקבל בטווח של עד 48 שעות, אלא אם כן צוין אחרת. במידה ולא קיבלתם תשובה עד אז, אפשר לשלוח שוב או לשאול בדף האירוע בפייסבוק או בטופס יצירת הקשר.

למי אוכל לפנות במידה ויש תקלה בטופס הרשמה?

במקרה של תקלה טכנית בטופס ההרשמה, ניתן לפנות במייל לכתובת web@harucon.org.il, לדווח בדף האירוע בפייסבוק או לדווח בטופס יצירת הקשר, ואנו נשמח לטפל במקרה בהקדם האפשרי.