לנוחיותכם, חילקנו עמוד זה לארבע קטגוריות, על מנת שתוכלו למצוא בקלות את התשובה הרלוונטית לשאלתכם. כמובן שאם שאלתכם לא מופיעה באף אחת מהקטגוריות הנ"ל, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו בעמוד צור קשר או לשאול אותנו דרך עמוד הפייסבוק שלנו.

הכנס יתקיים ביום חמישי, ה-17.03.2022.

הכנס יתקיים בבנייני האומה בירושלים. פרטי הגעה והסבר על המקום ניתן למצוא בעמוד "מיקום ודרכי הגעה".

הכנס מיועד לכל חובבי האנימה, המנגה ותרבות יפן באשר הם. אנו מעודדים גם את מי שמתעניין ורוצה לגלות עוד על התחום להגיע וליהנות מהכנס.

נושא הכנס השנה הוא אגדות.

בכנס יתקיימו אטרקציות מגוונות, מספר רב של דוכנים מסחריים ועצמאיים של מנגה ואנימה, תחרות תחפושות (קוספליי) גדולה, הרצאות מעשירות, פאנלים מעניינים, פינות משחקים ועוד. בקרוב יהיה ניתן למצוא מידע נוסף תחת קטגוריית "אירועים" בתפריט שבראש הדף.

הכנס אינו דורש הרשמה מראש. את כרטיס הכנס ניתן לרכוש בכניסה למתחם או במכירה מוקדמת באתר.

בכנס ניתן להירשם להתנדבות, העברת תכנים, הפעלת דוכן, והשתתפות באירועי הקוספליי.

על המקום חלים חוקי בטיחות בסיסיים. לכן, יש איסור על כל שימוש בחפץ אמיתי שעלול להוות סכנה לאנשים, כמו למשל חרבות ממתכת (גם שאינן מושחזות), מחבטים, אלות ונשקים פוטנציאלים אחרים שאינם מחומר פלסטי, רך או מרופד. הכנסת כל חפץ שכזה תוביל להחרמת החפץ בכניסה למתחם.

במידה ואינכם בטוחים אם חפץ כלשהו נופל תחת הגדרה זו, ניתן לשלוח אלינו הודעה עם תיאור החפץ בעמוד "צרו קשר", לצורך ווידוא.

עמדת שמירת החפצים פתוחה לקהל הרחב, ללא תשלום, מפתיחת השערים ועד השעה 20:00. לאחר שעה זו, כל פריט שלא יילקח יועבר לעמדת המודיעין. חפץ אשר לא יילקח עד סוף הכנס יועבר למחסן אמא"י.
מיקום העמדה מופיע תחת "מפת המתחם".

שימו לב: סגל הכנס אינו לוקח אחריות על שלמות החפצים. אנא הימנעו מלהשאיר חפצים יקרי ערך או שבירים.

בהוראת בנייני האומה, לא ניתן להכניס נשק למתחם. את הנשק ניתן להפקיד, טרם ההגעה לכנס, בתחנת המשטרה הקרובה הנמצאת מעבר לכביש.

כחלק מכללי המרחב הבטוח של אמא״י, חל איסור על ״לבוש בלתי הולם״.

לבוש בלתי הולם הוא לבוש החושף איברים מוצנעים, בוטה, או בעל אופי מיני הגורם לאווירה מטרידה בכל אופן שהוא, לרבות חולצות אנימה בעלות אופי מיני.

מבקרי כנס אשר יגיעו בלבוש בלתי הולם יידרשו להחליף לבגדים התואמים את אופי הכנס. במידה ולא יוכלו לעשות כך, יידרשו לעזוב את הכנס, ללא קבלת החזר כספי.

לפניות ובירורים בכל נושא המרחב הבטוח, הצוות עומד לרשותכם וזמין לשאלות במייל:
[email protected]

לא תאושר כניסה בלבוש בלתי הולם. אנא המנעו מאי נעימויות ושמרו על תקנון הכנס.

סגל הכנס עוקב באדיקות אחר פרסומי משרד הבריאות ויתנהל בהתאם לתקנות הנדרשות שיתפרסמו בסמוך לאירוע.

בכנס ניתן למצוא פעילויות תוכן שונות: הרצאות, סדנאות, פאנלים, אירועי תוכן, אירועי קוספליי ועוד מגוון רחב של פעילויות נוספות שיפורסמו במהלך החודשים הקרובים.

ניתן להירשם בעמוד "הרשמה להגשת תוכן".

על פי חוק, ההתנדבות מותרת מגיל 15 ומעלה. הגשת תוכן נחשבת כהתנדבות, כיוון שאינה בתשלום, ולפיכך מוגבלת לגיל 15 ומעלה בלבד.

לא. התקנון קיים כדי לספק קווים מנחים לנרשמים ולצוות תוכן, על מנת לשמור על עבודה מתואמת. התקנון הינו סופי ומשמש תנאי סף לאישור הרשמה.

ניתן לפנות באמצעות מייל לכתובת [email protected] במקרה של שאלות או בקשות.

עם זאת, פנייה ישירה לא פוטרת מאישור התקנון ולא תבטיח התייחסות שונה מהרשמה דרך טפסי האתר.

הנהלת הכנס תשמח לקבל ולהתייחס לכל פנייה, אישית או מקצועית, המבקשת להשתלב באירוע. ניתן לפנות אלינו במייל לכתובת [email protected]

מענה מתקבל בטווח של עד 48 שעות, אלא אם כן צוין אחרת. במידה ולא קיבלתם תשובה עד אז, אפשר לשלוח שוב או לשאול בדף האירוע בפייסבוק או בטופס יצירת הקשר.

במקרה של תקלה טכנית בטופס ההרשמה, ניתן לפנות במייל לכתובת [email protected], לדווח בדף האירוע בפייסבוק או לדווח בטופס יצירת הקשר, ואנו נשמח לטפל במקרה בהקדם האפשרי.

אורך משמרת הוא כ-4 שעות. מומלץ לאכול קצת לפני, כדי לא להיות רעבים באמצע המשמרת. שימו לב שיש משמרות שאורכן שונה.

לקראת הכנס נעביר תדריך וירטואלי. תאריך מדויק יישלח למתנדבים בהמשך, וכמובן שתקבלו גם תדריך רענון קצר לפני תחילת המשמרת.

הכנס יתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ולקראת הכנס המתנדבים יתבקשו להעביר אלינו את הטפסים המתאימים לפי ההנחיות.

להודיע לנו בהקדם! אנחנו לא נכעס ולא נאכל אתכם, אנחנו פשוט רוצים לדעת כמה שיותר מוקדם כדי להיערך בהתאם ולמצוא מחליף.

מתנדבי משמרת בוקר יקבלו את האוכל לאחר המשמרת, יתר המשמרות יקבלו לפני תחילת המשמרת שלהם.

את האוכל תוכלו לקחת מחדר המתנדבים.

כל מתנדב מתחת לגיל 18 צריך לשלוח לנו אישור הורים, על מנת שיוכל להתנדב בכנס.

את האישור שולחים למייל של צוות כוח אדם: [email protected]
ניתן להדפיס, להחתים את ההורים ואז לסרוק ולצרף את הקובץ לטופס ההרשמה שלכם. לחלופין, הוריכם יכולים לחתום במחשב בעזרת פוטושופ/צייר ולצרף את הקובץ לטופס ההרשמה. במידה וכבר נרשמתם, ניתן לערוך את טופס ההרשמה.

יש להעלות את הקובץ בזמן ההרשמה. במידה ויש עיכוב בצירוף האישור לטופס, יש לפנות לצוות כוח אדם במייל [email protected] על מנת להבטיח את מקומכם לפני סגירת ההרשמה.

לא כל בתי הספר מחשיבים את ההתנדבות בכנס כשעות מחויבות, אך במידה ובית הספר שאתם לומדים בו רואה בהתנדבות בכנס כשעות מחויבות, נחתים לכם את טופס השעות בשמחה.

השיבוצים יתקיימו כחודש לפני הכנס. יש לעקוב אחר עדכוני צוות כוח אדם.

במידה ותמצאו מישהו שמוכן להחליף אתכם, כן. תוכלו לשאול מתנדב אחר אם הוא מוכן להחליף. במידה וכן, שניכם תצטרכו לשלוח לנו את השם שלכם ואת השם של האדם איתו אתם מחליפים.

בטופס ההרשמה קיים סעיף "העדפת שיבוצים", שם יש למלא לפי סדר העדיפויות שלכם תפקידים שהייתם רוצים להתנדב בהם. אנו מבטיחים להשתדל לענות לבקשות של כולם, אך לא נוכל להבטיח שתקבלו בדיוק את המשמרות שתרצו. ככל שתקדימו להירשם, כך תהיה לנו אפשרות לשבץ אתכם לפי ההעדפות שציינתם.

בכנס יש מספר תפקידים שאפשר להתנדב אליהם. את פירוט התפקידים ניתן למצוא בעמוד "הרשמה להתנדבות".

כיוון שיש ביקוש גבוה להתנדב בקוספליי, יש פחות מקומות פנויים. תוכלו להירשם, למלא את הטופס בהתאם ולציין זאת בהערות. כמובן שננסה לשבץ אתכם לפי ההעדפה, אך במידה ולא יהיה מקום בקוספליי, נשבץ אתכם בתפקיד אחר שסימנתם.

צוות העיצוב של הכנס מאויש בצורה מלאה ועל כן אי אפשר להתנדב לצוות בשלב זה.

תדריך המתנדבים יתקיים לפני הכנס, התאריך יישלח בהקדם.

לאחר ששלחתם את טופס ההרשמה, תקבלו מייל עם הפרטים שמילאתם. מייל זה מאשר את הרשמתכם להתנדבות.

מענה מתקבל בטווח של עד 48 שעות, אלא אם כן צוין אחרת. במידה ולא קיבלתם תשובה עד אז, אפשר לשלוח שוב או לשאול בדף האירוע בפייסבוק או בטופס יצירת הקשר.

במקרה של תקלה טכנית בטופס ההרשמה, ניתן לפנות במייל לכתובת [email protected], לדווח בדף האירוע בפייסבוק או לדווח בטופס יצירת הקשר, ואנו נשמח לטפל במקרה בהקדם האפשרי.