Skip to content
פינת משחקי קלפים ואסטרטגיה

"יוגי-הו", "פוקימון", "דרגון בול Z" ו"ואנגארד" הם לא רק סדרות אנימה ומנגה מפורסמות – לכל אחד מהם יש משחק קלפים מוצלח ומעניין. כחלק מהמשחקייה אנו נדאג ללימוד, משחק חופשי ואפילו טורנירים לשחקנים מנוסים. בואו ללמוד ולהצטרף לקהילה הישראלית, אבל הכי חשוב – בואו ליהנות!

הממלכה היא חנות התחביב המובילה בישראל. אנו פועלים ממשכננו החדש ברחוב חנקין 10, הוד השרון, וזמינים בטל' 09-8946404. הממלכה מתפרסת על פני עשרות עולמות דמיון וכיף ללא הפסקה. בחנות שלנו, כמו גם בדוכן שלנו בכנס, תמצאו מבחר משחקי לוח, קלפים, מיניאטורות, קומיקס, ציוד/נשקי לארפים, פיגורינות, פרטי לבוש, תכשיטים ומבצעים מדהימים.

GameBoard 3
פינת גו (Go)

משחק לוח בן 4,000 שנים מהמזרח הרחוק. החוקים פשוטים, אך העומק אין סופי!

המשחק חשוב במיוחד בתרבות היפנית, ומוכר מסדרת האנימה המוצלחת "היקארו נו גו".

הפינה תופעל לאורך כל היום ותאפשר ללמוד איך לשחק, להתנסות וגם לשחק עם שחקנים מנוסים או עם שחקנים מתחילים. הפינה מתופעלת על ידי אגודת הגו הישראלית, אשר שמה לה כמטרה את קידום הגו, פעילויות גו, הפצת המשחק, שיפור ההיכרות עם המשחק על רבדיו השונים והעלאת כמות השחקנים בישראל.

GameGo 2
פינת הקונסולות

בפינת הקונסולות ימצאו עמדות קונסולות שונות הכוללות סוויץ', PC2 ועמדות מחשב שבהן תוכלו לשחק משחקי קצב כמו  Taiko, DDR, Beatmania ועוד. בנוסף למשחקים מוכרים ואהובים בפינה יהיה גם משחק הקצב החדשני SDVX עם שלטי YUANCON מקצועיים. המשחקים מציעים מבחר עצום של שירי אנימה המתאימים ברמות הקושי לשחקנים מתחילים ולשחקנים מנוסים.

בנוסף בפינה עמדות PS5 עם מגוון משחקים, בחסות ישפאר – היבואנית הרשמית של מוצרי SONY בישראל.

ps5 8211 playstation 5
דילוג לתוכן