Skip to content

לנוחיותכם, חילקנו עמוד זה לשלוש קטגוריות, על מנת שתוכלו למצוא בקלות את התשובה הרלוונטית לשאלתכם. כמובן שאם שאלתכם לא מופיעה באף אחת מהקטגוריות הנ"ל, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו בעמוד צור קשר או לשאול אותנו דרך עמוד הפייסבוק שלנו.

הכנס יתקיים ביום רביעי, ה-08.03.2023.

הכנס יתקיים בבנייני האומה בירושלים. פרטי הגעה והסבר על המקום ניתן למצוא בעמוד "מיקום ודרכי הגעה".

הכנס מיועד לכל חובבי האנימה, המנגה ותרבות יפן באשר הם. אנו מעודדים גם את מי שמתעניין ורוצה לגלות עוד על התחום להגיע וליהנות מהכנס.

בכנס יתקיימו אטרקציות מגוונות, מספר רב של דוכנים מסחריים ועצמאיים של מנגה ואנימה, תחרות תחפושות (קוספליי) גדולה, הרצאות מעשירות, פאנלים מעניינים, פינות משחקים ועוד. בקרוב יהיה ניתן למצוא מידע נוסף תחת קטגוריית "אירועים" בתפריט שבראש הדף.

הכנס אינו דורש הרשמה מראש. את כרטיס הכנס ניתן לרכוש בכניסה למתחם או במכירה מוקדמת באתר.

בכנס ניתן להירשם להתנדבות, העברת תכנים, הפעלת דוכן, והשתתפות באירועי הקוספליי.

על המקום חלים חוקי בטיחות בסיסיים. לכן, יש איסור על כל שימוש בחפץ אמיתי שעלול להוות סכנה לאנשים, כמו למשל חרבות ממתכת (גם שאינן מושחזות), מחבטים, אלות ונשקים פוטנציאלים אחרים שאינם מחומר פלסטי, רך או מרופד. הכנסת כל חפץ שכזה תוביל להחרמת החפץ בכניסה למתחם.

במידה ואינכם בטוחים אם חפץ כלשהו נופל תחת הגדרה זו, ניתן לשלוח אלינו הודעה עם תיאור החפץ בעמוד "צרו קשר", לצורך ווידוא.

עמדת שמירת החפצים פתוחה לקהל הרחב, ללא תשלום, מפתיחת השערים ועד השעה 20:30. לאחר שעה זו, כל פריט שלא יילקח יועבר לעמדת המודיעין. חפץ אשר לא יילקח עד סוף הכנס יועבר למחסן אמא"י.
מיקום העמדה מופיע תחת "מפת המתחם".

שימו לב: סגל הכנס אינו לוקח אחריות על שלמות החפצים. אנא הימנעו מלהשאיר חפצים יקרי ערך או שבירים.

בהוראת בנייני האומה, לא ניתן להכניס נשק למתחם. את הנשק ניתן להפקיד, טרם ההגעה לכנס, בתחנת המשטרה הקרובה הנמצאת מעבר לכביש.

כחלק מכללי המרחב הבטוח של אמא״י, חל איסור על ״לבוש בלתי הולם״.

לבוש בלתי הולם הוא לבוש החושף איברים מוצנעים, בוטה, או בעל אופי מיני הגורם לאווירה מטרידה בכל אופן שהוא, לרבות חולצות אנימה בעלות אופי מיני.

מבקרי כנס אשר יגיעו בלבוש בלתי הולם יידרשו להחליף לבגדים התואמים את אופי הכנס. במידה ולא יוכלו לעשות כך, יידרשו לעזוב את הכנס, ללא קבלת החזר כספי.

לפניות ובירורים בכל נושא המרחב הבטוח, הצוות עומד לרשותכם וזמין לשאלות במייל:
[email protected]

לא תאושר כניסה בלבוש בלתי הולם. אנא המנעו מאי נעימויות ושמרו על תקנון הכנס.

בכנס ניתן למצוא פעילויות תוכן שונות: הרצאות, סדנאות, פאנלים, אירועי תוכן, אירועי קוספליי ועוד מגוון רחב של פעילויות נוספות שיפורסמו במהלך החודשים הקרובים.

הרשמה להעברת תכנים בכנס הארוקון הקרוב נסגרה.

על פי חוק, ההתנדבות מותרת מגיל 15 ומעלה. הגשת תוכן נחשבת כהתנדבות, כיוון שאינה בתשלום, ולפיכך מוגבלת לגיל 15 ומעלה בלבד.

לא. התקנון קיים כדי לספק קווים מנחים לנרשמים ולצוות תוכן, על מנת לשמור על עבודה מתואמת. התקנון הינו סופי ומשמש תנאי סף לאישור הרשמה.

ניתן לפנות באמצעות מייל לכתובת [email protected] במקרה של שאלות או בקשות.

עם זאת, פנייה ישירה לא פוטרת מאישור התקנון ולא תבטיח התייחסות שונה מהרשמה דרך טפסי האתר.

הנהלת הכנס תשמח לקבל ולהתייחס לכל פנייה, אישית או מקצועית, המבקשת להשתלב באירוע. ניתן לפנות אלינו במייל לכתובת [email protected]

מענה מתקבל בטווח של עד 48 שעות, אלא אם כן צוין אחרת. במידה ולא קיבלתם תשובה עד אז, אפשר לשלוח שוב או לשאול בדף האירוע בפייסבוק או בטופס יצירת הקשר.

במקרה של תקלה טכנית בטופס ההרשמה, ניתן לפנות במייל לכתובת [email protected], לדווח בדף האירוע בפייסבוק או לדווח בטופס יצירת הקשר, ואנו נשמח לטפל במקרה בהקדם האפשרי.

בכנס יש מספר תפקידים שאפשר להתנדב אליהם. את פירוט התפקידים ניתן למצוא בעמוד "הרשמה להתנדבות".

בטופס ההרשמה קיים סעיף "העדפת שיבוצים", שם יש למלא לפי סדר העדיפויות שלכם את התפקידים שהייתם רוצים להתנדב בהם. אנו מבטיחים להשתדל לענות לבקשות של כולם, אך לא נוכל להבטיח שתקבלו בדיוק את המשמרות שתרצו. ככל שתקדימו להירשם, כך תהיה לנו אפשרות לשבץ אתכם לפי ההעדפות שציינתם.

אורך משמרת הוא כ-4 שעות. מומלץ לאכול קצת לפני, כדי לא להיות רעבים באמצע המשמרת. שימו לב שיש משמרות שאורכן שונה.

השיבוצים יתקיימו כחודש לפני הכנס. יש לעקוב אחר עדכוני צוות כוח אדם.

במידה ותמצאו מישהו שמוכן להחליף אתכם, כן. תוכלו לשאול מתנדב אחר אם הוא מוכן להחליף. במידה וכן, שניכם תצטרכו לשלוח לנו את השם שלכם ואת השם של האדם איתו אתם מחליפים.

להודיע לנו בהקדם האפשרי על מנת שנוכל למצוא מחליף לתפקיד בזמן סביר. חוסר עדכון עלול לגרום לביטול הכניסה החינמית לכנס.

לקראת הכנס נעביר תדריך על ההתנדבות. תאריך מדויק יישלח בהמשך, וכמובן שתקבלו גם תדריך רענון קצר לפני תחילת המשמרת.

יהיו שני סבבים של אוכל, ככה שלא ישאר אף מתנדב רעב. כמובן שיש גם התייחסות לאלרגניים שונים; ישנו שדה בטופס ההרשמה המתייחס לכך.
ממש לפני הכנס ישלח מייל מפורט לגבי שעות הסבבים והמיקום ממנו תוכלו לקחת את האוכל.

לא כל בתי הספר מחשיבים את ההתנדבות בכנס כשעות מחויבות, אך במידה ובית הספר שאתם לומדים בו רואה בהתנדבות בכנס כשעות מחויבות – נחתים לכם את טופס השעות בשמחה. 

על פי חוק, ההתנדבות מותרת מגיל 15 ומעלה. כל מתנדב מתחת לגיל 18 מחויב לשלוח לנו אישור הורים, על מנת שיוכל להתנדב בכנס.
את אישור ההורים יש לצרף בעת ההרשמה. לינק להורדה של הקובץ: אישור הורים הארוקון 2023

לאחר ששלחתם את טופס ההרשמה, תקבלו מייל עם הפרטים שמילאתם. מייל זה מאשר את הרשמתכם להתנדבות, שימו לב שאישור ההתנדבות הסופי יגיע אך ורק אם אישור השיבוצים בשבועות הקרובים יותר ליום הכנס עצמו.

מוזמנים ליצור קשר עם צוות כוח אדם במייל הבא: [email protected].
קחו בחשבון שזמן המענה יכול לקחת מספר ימים. תדירות המענה תעלה כחודש לפני הכנס. 

במקרה של תקלה טכנית בטופס ההרשמה, ניתן לפנות במייל לכתובת [email protected], לדווח בדף האירוע בפייסבוק או לדווח בטופס יצירת הקשר, ואנו נשמח לטפל במקרה בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן