מידע כללי:

  1. התקנון וההרשמה עדכניים לכנס וירטואלי הארו.קום 2021 שיתקיים ביום חמישי, ה- 25.2.2021 באתר הכנס הרשמי.
  2. מעבר אל טופס ההרשמה המקושר מטה מהווה הסכמה לסעיפים הכתובים בתקנון זה.
  3. ההרשמה להפעלת דוכנים תהיה פתוחה עד ליום רביעי, ה- 10.02.2021.
  4. צוות דוכנים מתחייב ליצור קשר עם בעלי הדוכנים אשר נרשמו באמצעות הטופס עד ליום ראשון, ה- 14.02.2021.
  5. אישור לקיום דוכן ניתן לאחר אישור קבלת התשלום ומכתב בדואר אלקטרוני מצוות הדוכנים, המאשר את קיום הדוכן.

התקנון

  1. הסכם:
    הגשת בקשה להפעלת דוכן בכנס הווירטואלי הראשון של אמא"י, הארו.קום 2021, מהווה אישור כי המבקש קרא, הבין ומסכים לכל הסעיפים הרשומים בתקנון.
  2. דגשים חשובים להבהרה:
    1. הרשמה להפעלת דוכן אינה מהווה הבטחה למקום שמור באירוע הארו.קום 2021, אלא מהווה רק כניסה למיון ראשוני.
    2. כחלק מהמאמץ שלנו להפוך את יום הכנס להפנינג חגיגי עבור כלל המבקרים, נשמח אם הדוכן שברשותך יעניק הטבה מיוחדת ביום הכנס בלבד. ניתן לבחור את סוג ההטבה שתוכל/י להעניק בטופס ההרשמה.
    3. דוכן המשתתף ביריד מתחייב לספק את הסחורה ללקוחותיו באמצעות דואר רשום או חברת שילוח אמינה בתוך עד 20 ימי עסקים ממועד יום הכנס, כלומר עד 25 במרץ 2021.
      *סעיף זה אינו חל על הזמנות מיוחדות כגון COMMISSIONS של יצירות אומנות וכו'.
    4. הדוכן מתחייב לספק את הסחורה לכל מקום שיידרש ברחבי מדינת ישראל.
    5. בנוסף לאפשרות למשלוח המוצרים לבית הלקוחות, אך לא במקום אפשרות זו, הדוכן רשאי לאפשר ללקוחות לבחור באיסוף עצמי של המוצרים מנקודת מכירה פיזית של בעל הדוכן.
    6. כל הגדרה או מגבלה המפורטת בתקנון זה אינה מהווה הכללה גורפת, ועל כן במידת הצורך תינתן התחשבות למקרים מיוחדים, באישור צוות דוכנים בלבד.
    7. בעת ההרשמה לדוכן וירטואלי בכנס הארו.קום 2021, בעל הדוכן מבין ומתחייב כי כל תקשורת עם הלקוחות הינה באחריות בעל הדוכן והלקוח בלבד.
  3. דגשים לגבי המוצרים שמוצגים למכירה:
    1. קהל הכנס מורכב מכל הגילאים, כולל קטינים. אנו מבקשים לגלות שיקול דעת ולהימנע ככל האפשר מהצגת מוצרים בעלי מאפיינים פורנוגרפיים או כאלה שעשויים להיות מטרידים לגילאים מסוימים.
    2. חל איסור על מכירת מוצרים אשר יש בהם פגיעה בזכויות יוצרים.
  4. הרשמה להקמת דוכן וירטואלי באתר הכנס:
    1. הגשת בקשה להפעלת דוכן תתבצע דרך טופס ההרשמה אשר ממוקם בסוף התקנון.
    2. על כל בקשה להפעלת דוכן לכלול את הפרטים הבאים:
      1. שם הדוכן/העסק (במקרה ומדובר בעסק – בצירוף מספר תעודת עוסק פטור/מורשה).
      2. שם מלא של בעל הדוכן.
      3. תיאור קצר של הדוכן.
      4. טלפון העסק – קווי/סלולרי עדכני.
      5. כתובת דואר אלקטרוני עדכנית.
      6. קישור לחנות וירטואלית של הדוכן.
      7. אפיון סוג המוצרים הנמכרים בדוכן.
      8. התחייבות על מתן הטבה ברכישה בחנות הוירטואלית של הדוכן ביום הכנס.
      9. התחייבות על אפשרות משלוח לכלל ההזמנות ביום הכנס.
    3. לא תתאפשר בקשה ללא מסירת פרטים מלאים ותקניים.
    4. שינוי פרטים אלו ייעשה אך ורק באישור ויידוע צוות דוכנים באמצעות הדוא"ל. לא יתאפשרו שינויים מאוחר יותר מיום חמישי, ה- 18.02.2021, כולל.
    5. בקשות להפעלת דוכנים יעברו תהליך סינון ותעדוף על פי קריטריונים אשר יוגדרו באופן פרטני על ידי צוות דוכנים והנהלת הכנס. בקשות אשר יאושרו יופיעו באתר הכנס בדף הדוכנים הייעודי ושאר הבקשות יעברו לבירורים נוספים.
    6. ההחלטות הנוגעות לקבלת או דחיית בקשה להפעלת דוכן תתקבלנה על ידי צוות דוכנים והנהלת הכנס בלבד. ההחלטות הינן סופיות.
    7. לאחר סגירת תנאי הפעלתו של הדוכן מול צוות דוכנים, תישלח בקשת תשלום. לאחר הסדרת התשלום יתקבל אישור סופי במייל המאשר את השתתפות הדוכן ביריד הווירטואלי.
  5. מחירון:
    עלות פרסום דוכן באתרנו למשך התקופה המצוינת מטה הינו 50 ש"ח.
  6. תמורה:
    1. הדוכן יקבל שטח פרסומי בדף דוכנים ייעודי באתר הכנס, אשר יפורסם ע"י אמא"י לפחות מיום האירוע ולפחות לשלושה חודשים מיום האירוע.
    2. השטח הפרסומי יחולק בצורה שווה בין כלל הדוכנים שיירשמו לאירוע.
  7. כללים, תנאים והגבלות מחייבות:
    1. בעל הדוכן יקבל שטח פרסומי בדף הדוכנים של אתר הכנס.
    2. בעל הדוכן מתחייב לזמינות בטלפון של נציג הדוכן לצוות הדוכנים והכנס, לאורך כל זמן האירוע (ובמיוחד בין השעות 14:00 ל- 18:00).
    3. התשלום עבור הפעלת דוכן יתבצע באחת מהדרכים הבאות:
      1. תשלום מראש באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק של אמא"י.
      2. תשלום מראש באמצעות אפליקציית ביט לחשבון הרשמי של אמא"י.
    4. תשלום מראש יבוצע רק לאחר קבלת אישור סופי מצוות הדוכנים במייל, ולא יאוחר מיום שני, ה- 15.02.2021.
    5. במקרה של ביטול השתתפות הדוכן בכנס עד יום שני ה- 15.02.2021, יקבל בעל הדוכן החזר בגין התשלום שבוצע.
    6. במקרה של ביטול השתתפות לאחר יום שני ה- 15.02.2021, לא יזוכה בעל הדוכן בעבור התשלום שבוצע.
    7. פרטי חשבון הבנק לצורך ההעברה הבנקאית/התשלום בביט יסופקו על-ידי צוות דוכנים לאחר תיאום מראש. לאחר ביצוע ההעברה הבנקאית/התשלום בביט, ישלח בעל הדוכן לצוות דוכנים את אישור ההעברה כפי שהתקבל מהבנק/ביט לצורך קליטה. לאחר קליטת ההעברה הבנקאית/התשלום בביט, יקבל בעל הדוכן אישור מצוות דוכנים על ביצוע התשלום במייל.
    8. הארגון אינו לוקח אחריות על נפח המכירות בפועל של הדוכן ונתון זה לא יהווה הצדקה לאי-תשלום עלות הקמת עמוד הדוכן הווירטואלי באתר הכנס.
    9. בעל הדוכן יהיה אחראי לניהול ספרי החשבונות שלו ולקיום הוראות דיני המס וכל דין אחר בקשר למכירות שיבצע ולתמורת המכירות.
    10. כל עסקה שתבוצע במהלך הכנס היא בין הדוכן ללקוח בלבד. הנהלת הכנס אינה אחראית לטיב השירות, למוצרים ולאופן אספקתם או להסדרת התשלום בין הלקוח לבעל הדוכן.
    11. ביטול הרשמה – המועד האחרון לביטול הרשמה לפרסום דוכן לאחר חתימת שני הצדדים על ההסכם/קבלת אישור במייל הוא ביום שני, ה- 15.02.2021.
      ביטול במועד מאוחר מתאריך זה יגרור חיוב כמפורט בהסכם.

על בעל הדוכן החובה לוודא כי כל מפעיליו קראו את נהלי ותקנוני הכנס ככלל, ואת תקנון הדוכנים בפרט.

במקרה של הפרת אחד או יותר מסעיפי התקנון מצד בעל הדוכן ו\או מישהו ממפעיליו, הנהלת הכנס שומרת לעצמה את הזכות לבטל את השתתפות הדוכן בכנס ללא החזר כספי מצד אמא"י ואף עלולה להחליט לא לאשר את השתתפותו באירועי ארגון עתידיים.

כתובתנו לפניות, שאלות ובירורים

כתובת האימייל לפנייה אל צוות דוכנים היא: [email protected]