בואו לעזור להקים את כנס הארוקון 2026!
סגל הכנס אחראי לכל המשימות הנדרשות לפני, במהלך ואחרי הכנס, על מנת ליצור חוויה ייחודית ומקצועית לכלל באי הכנס. הצטרפות לסגל תאפשר לכם לתרום ישירות לקהילת האנימה והמנגה הישראלית ולהבטיח שכנס הארוקון 2026 יעבור באופן חלק ומהנה לכולם!
מעבר לתרומה לקהילה, הסגל הוא מקום נפלא להכיר חברים חובבי אנימה ומנגה ולהתנסות בתפקידים מגוונים ושוברי שגרה.
תפקידי הסגל מגוונים (ראו פירוט תפקידים למטה) וכולם חיוניים לתפעול הכנס, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את התפקיד המתאים להם.
כללי:
העבודה על הכנס נעשית בהתנדבות ומזכה בכניסה חינם לכנס ובמספר הטבות ביום הכנס וסביבו. רוב חברי הסגל בגילאי ה-20 וה-30.
לא נדרש ניסיון בהתנדבות באמא"י או ניסיון מקצועי בתחום לפני הצטרפות לסגל, אך כל ידע מקדים יסייע.
דרישות:
- גיל 18+ (לחלק מהתפקידים נוכל לשקול 16+).
- זמינות לעבודה על הכנס לפי דרישות הצוות – את רוב העבודה ניתן לעשות דרך המחשב.
- הגעה לישיבות סגל – מתקיימות 2-3 פעמים לפני הכנס ופעם אחת אחריו, באזור המרכז.
- פגישות צוות – תלוי בצוות, ניתן יהיה לברר עם אחראי הצוות הרלוונטי.
- הגעה להקמת הכנס – ככל שמתאפשר, הסגל נדרש להגיע להקמה (בדרך כלל יום לפני הכנס) ובבוקר הכנס בסביבות 5 בבוקר לרוב.
מה מקבלים בתור סגל?
- ארוחת צהריים ביום הכנס.
- החזרי נסיעות לכנס ולישיבות.
- החזר חלקי על לינה בקרבת הכנס במידה ואתם מגיעים מוקדם בבוקר הכנס.
- כמובן כניסה חינם + חולצת סגל ממותגת של הארוקון 2026.
- הטבות למרצ'נדייז של כנס הארוקון 2026.
- במידת האפשר – הטבות לאירועי אמא"י אחרים.
לוגיסטיקה
אחראים על אספקת כל הציוד הנדרש לכנס. העבודה כוללת ניהול הדרישות הלוגיסטיות של הצוותים השונים לפני הכנס, תיאום מול צוותים בכנס וייתכן גם מול ספקים חיצוניים. בנוסף, הצוות אחראי גם על האפסנאות ומתחם שמירת החפצים ביום הכנס.
קופות
אחראים על מתחם הקופות. העבודה כוללת קבלת קהל, תדרוך מתנדבים ועבודה על מערכת הכרטיסים במהלך הכנס.
טכני
אחראים על הפן הטכני של הכנס. העבודה כוללת ריכוז דרישות המחשוב והתוכנה של הצוותים השונים. ביום הכנס, הצוות הטכני אחראי לוודא שכל המידע הדרוש נמצא על המחשבים וכן טיפול בתקלות טכניות בזמן אמת.
דוכנים
אחראים על יריד הדוכנים של הכנס. העבודה כוללת תקשורת עם בעלי דוכנים, סינון וליווי שלהם עד יום הכנס וגביית תשלום מהדוכנים.
כוח אדם
אחראים על מתנדבי הכנס. העבודה כוללת גיוס מתנדבים, מתן מענה לשאלות עד יום הכנס, שיבוץ למשמרות לפי דרישות שנאספו מיתר הצוותים וליווי המתנדבים ביום הכנס.
תכנים
אחראים על רוב התכנים בכנס. העבודה כוללת גיוס מרצים וליווי שלהם עד יום הכנס, בניית התוכניה ובדיקת איכות התכנים.
קוספליי
אחראים על אירועי הקוספליי בכנס (התחרות והראנוואי) וכן על מתחם הקוספליי. העבודה כוללת מתן מענה למתמודדים, גיוס שופטים ומנחים ותיאום מול צוותים אחרים בסגל.
משחקייה
אחראים על מתחם המשחקייה. העבודה כוללת תקשורת מול שיתופי הפעולה המרכיבים את המשחקיה, גיבוש דרישות טכניות, בניית לו"ז ותפעול החדר ביום הכנס.
אור-קולי
אחראים בעיקר על תפעול האולם הראשי. העבודה כוללת תקשורת מול מנהלי האירועים באולם, שימוש בתוכנת VMIX לתפעול הסאונד והתאורה, בניית לו"ז ותקשורת מול חברת ההגברה.
צילום ותיעוד
אחראים על צילום הכנס. התפקיד כולל גיוס צלמי סטילס ווידאו, קבלה וסינון של התמונות ועריכת הוידאו להעלאה ליוטיוב של הארגון לאחר הכנס.
שיווק
אחראים על שיווק הכנס. העבודה כוללת תפעול עמודי המדיה החברתית לפני, במהלך ואחרי הכנס, מענה לשאלות מבקרים ברשתות החברתיות ובמייל, תקשורת מול עיתונאים ומשפיענים, יצירת פרסומות לכנס ועוד.
מרכז מידע וחמ"ל
אחראים על המודיעין וכניסת המיוחדים. העבודה כוללת תקשורת מול צוותים אחרים ואיסוף רשימות, תפעול המתנדבים בעמדה ביום הכנס, תקשורת מול חברי סגל וכן גורמים חיצוניים דוגמת מד"א.
נגישות
אחראים על תחום הנגישות בכנס. במסגרת התפקיד אחריות על הקופות הנגישות, תקשורת ומענה לשאלות של מבקרים, העברת תדריכים לסגל ועוד.
מרחב בטוח
הצוות אחראי על תחום המרחב הבטוח ומניעת הטרדות מיניות. התפקיד כולל העברת תדריכים לסגל ומתן מענה למבקרים ביום הכנס ולפניו אשר נדרשים לטיפול בתחומים שנמצאים תחת אחריות הצוות. ביום הכנס הצוות מלווה על ידי עובדת סוציאלית.
עיצוב
אחראים על הנראות של הכנס. שימו לב שזהו גיוס לצוות הניהולי, העוסק בחלוקת משימות לאמנים והגרפיקאים ותקשורת מול צוותים אחרים בכנס על מנת לספק להם חומרים מעוצבים בתמת הכנס. אם ברצונכם להתנדב בתור מאיירים/גרפיקאים בלבד, ניתן למלא את הטופס הזה.
