Skip to content

ארגון מנגה (קומיקס יפני) ואנימה (סדרות אנימציה יפניות) ישראל. אנו ארגון ללא מטרות רווח אשר פועל מעל לחמש-עשרה שנים לקידום תחום האנימה, מנגה והתרבות היפנית בישראל. הארגון עסק בעבר בשיתופי פעולה רבים עם חברות כמו צומת ספרים, נינטנדו, יס-פלאנט וכנרת זמורה. בנוסף לפרויקטים שונים המופעלים לכל אורך השנה, כגון: ספריית מנגה, מנגה-קפה, מסיבות מוזיקה יפנית, מפגשי הרצאות ברחבי הארץ, אירועי קראוקה ועוד, מקיים הארגון שני כנסים גדולים מידי שנה: הראשון הינו כנס הארוקון, המתקיים בפורים, והשני אנימאטסורי, המתקיים בתחילת חודש אוגוסט.

לכנסים שלנו מגיעים אלפי ילדים, בני נוער ומבוגרים, וניתן למצוא בהם מגוון פעילויות, כמו למשל: סדנאות, הרצאות (מהקהילה וכן הרצאות אקדמאיות), מחזות זמר מקוריים, משחקים וקונסולות, דוכנים מגניבים (הן מסחריים והן של יוצרים מתוך הקהילה), פאנלים של אורחים מחו"ל, סרטי אנימציה חדשים מיפן, תחרויות שירה ותחפושות מקומיות ובינלאומיות, ועוד. הכנסים מתקיימים בשיתוף עם שגרירות יפן בישראל.

בימים אלה אנו עמלים על הכנות לקראת הארוקון 2023, שיחול ביום רביעי ה-08.03.23 בין השעות 21:00-9:30, בבנייני האומה בירושלים. אשמח להזמינכם להגיע לכנס, ולהעניק לכם חוויה יוצאת דופן שכל כולה יפן. יותר מכך, נשמח מאוד לתאם דרככם סיקור על האירוע, ביום הכנס או אפילו לפניו, על מנת לחשוף את הקהל הישראלי לפעילות המיוחדת של הארגון, ולהצטרף לקהילת חובבי התחום שרק הולכת וצומחת בכל שנה שעוברת, בארץ ובעולם כולו.

כמו בכל שנה, ייערכו בהארוקון 2023 תחרות תחפושות נושאת הפרסים ברמה בינלאומית, תחרות שירה בסגנון איידולים יפניים ועוד תכנים רבים אשר יפורסמו בהמשך. לפרטים נוספים אודות הכנס אנו מזמינים אתכם להכנס לאתר הארוקון 2023 ולראות האם יש תוכן מסוים המושך את העין  https://harucon.org.il/conventions/harucon/2023/2023/,  או דרך עמוד האינסטגרם שלנו https://www.instagram.com/amai.ig/ מצאתם תוכן שמעניין אתכם? רוצים לבוא לסקר את הארוקון 2023? צרו איתנו קשר דרך הטופס המצורף ובואו נדבר על זה!

כנס הארוקון 2019
תמונה מהארוקון, מרץ 2019, האולם הראשי בבנייני האומה בירושלים לפני פתיחת אירוע הדגל של הכנס – תחרות הקוספליי (תחפושות ומשחק) נושאת הפרסים, אליה מגיעים עשרות משתתפים מחופשים לדמויות מתוך סדרות ומשחקים שונים, רובם אף תופרים ומכינים בעצמם את התחפושות כדי להשתתף בתחרות. (צילום: אריק פרייס).
דילוג לתוכן