נקודת מבט: אתם ואני יושבים מסביב לשולחן אי שם במשרדים של חברת משחקים גדולה, לחוצים אך נחושים להביא פיטץ’ לסדרת משחקי מכות חדשה שתסחוף את השוק על רגליו, בתקווה שאפילו תגיע לאירועים הגדולים כמו טורניר משחקי המכות הגדול EVO, לצד משחקים נוספים כמו Street Fighter, Tekken ו-King of Fighters. כמובן שהמשחק צריך להיות מעניין ולהציג אלמנט מרענן, אבל מעבר לזה, הרבה אנשים גם אוהבים להתחבר לדמויות, לסיפור שלהן, ולהבין מאיפה הן באו – לרוב, זה מה שמושך את הלקוחות שפחות פעילים בסצנה התחרותית. אז, איך בעצם נעשה את זה? בואו נשב כולנו ביחד כאילו היינו אותם אנשים במשרדים בפגישה החשובה, נציג את מה שבונה עלילה של משחקי מכות ונחשוב איך אפשר לפתח אותה כדי להוסיף או לשמר את הדמויות שכולנו אוהבים!
על המרצה
עוד מגיל העשרה, ענבר הייתה מהופנטת ממשחקי המכות שראתה בארקיידים, ובזבזה כל שקל כדי לבלות מולם שעות. מאז, האהבה לדמויות ולסיפורים שמאחוריהן רק גדלה.