מתחם שולחני

מתחם המשחקים יכיל שולחנות למשחק חופשי, דיון והיכרות. בנוסף, יופעלו מספר פינות בהן תוכלו ללמוד משחקים חדשים ואף להשתתף בטורנירים.

פינת משחקי קלפים ואסטרטגיה

“יוגי-הו”, “פוקימון”, “דרגון בול Z” ו-“ואנגארד” הן לא רק סדרות אנימה ומנגה מפורסמות – לכל אחת מהן יש משחק קלפים מוצלח ומעניין. כחלק מהמשחקייה אנו נדאג ללימוד, למשחק חופשי ואפילו לטורנירים עבור שחקנים מנוסים. בואו ללמוד ולהצטרף לקהילה הישראלית, אבל הכי חשוב – בואו ליהנות!

הממלכה היא חנות התחביב המובילה בישראל. אנו פועלים ממשכננו החדש ברחוב חנקין 10, הוד השרון, וזמינים בטל’ 09-8946404. הממלכה מתפרסת על פני עשרות עולמות דמיון וכיף ללא הפסקה. בחנות שלנו, כמו גם בדוכן שלנו בכנס, תמצאו מבחר משחקי לוח, קלפים, מיניאטורות, קומיקס, ציוד/נשקי לארפים, פיגורינות, פרטי לבוש, תכשיטים ומבצעים מדהימים.

פינת בייבלייד

פינת משחק של בייבלייד! טופ-דק, חנות תחביבים ומשחקים השוכנת בשדרות יהודית 26 תל אביב, מביאה עמדה שבה תוכלו לשחק במשחק הילדות המוכר בייבלייד, עם חוקים רשמיים ושופטים מוסמכים מטעם בייבלייד יפן.

במהלך היום יתקיימו טורנירים בעמדה בכל פעם בה ירשמו מספיק משתתפים וכן טורניר מרכזי נושא פרסים בשעה 13:00.

פינת וואן פיס – משחק הקלפים

עמדת משחק והדרכה של משחק הקלפים הרשמי של וואן פיס: מדריכים מנוסים מקהילת המשחק הישראלית “ציידי הוואן פיס” יהיו במשחקייה בכדי ללמד את כלל באי הכנס איך משחקים במשחק.

מתחם קונסולות

מתחם הקונסולות יכיל 6 עמדות בהן ניתן יהיה לשחק במגוון משחקי קצב ומשחקי מכות פופולריים, עם משטחי ריקוד ושלטי משחק משוכללים.

משחקי קצב

בין המשחקים יהיו עמדות עם משטחי ריקוד מקצועיים מברזל בשביל המשחק DANCE DANCE REVOLUTION, שלטי Yuancon מקצועיים מיפן בשביל המשחק SOUND VOLTEX EXCEED GEAR ועמדת Nintendo Switch עם שלטי תופים בשביל המשחק Taiko No Tatsujin.

המשחקים מציעים מבחר עצום של שירים יפנים ממגוון ז’אנרים, ולהם רמות קושי שונות שמתאימות לשחקנים מתחילים ומנוסים כאחד.

משחקי לחימה

עמדת משחקי לחימה עם כל המשחקים החדשים בתחום, כגון TEKKEN 8, STREET FIGHTER 6, Guilty Strive ועוד!
בנוסף, עמדת משחקי Retro שבה יהיה ניתן לשחק משחקי לחימה קלאסיים ומוכרים לאוהבי הז’אנר ולסצינת האנימה – משחקי מכות בעולמות האנימה, עם הדמויות המוכרות מכותרים כמו “Jojo’s bizarre adventure”, “Fate” ו-“Umineko”.

מנגה קפה חברתי

המנגה קפה החברתי חוזר!
קחו לכם את המשקה האהוב עליכם והצטרפו אלינו לדיונים סוערים על כל מה שחם עכשיו בעולם האנימה, כגון: סדרות העונה, הסוף של אטאק און טיטאן, סדרות מנחמות שעזרו לכם להעביר את התקופה האחרונה ועוד!

עם מיטב מוחות הקהילה:
אורי מרקוביץ’ – יו”ר אמא”י, צופה אנימה מושבע ומעביר הרצאות בנושאי אנימה מעל לעשור.
נועה “היקארו” מאור – קוספליירית וסקיטרית ותיקה עם עין חדה לפרטים.
גל מאור – אמנית ומאיירת, חובבת שונן איי, סדרות מנחמות וכל דבר יפה.

Skip to content