צוות המרחב הבטוח של אמא”י דואג שהכנס יהיה מרחב בטוח ונעים לכל באי הכנס, למשך כל הכנס. הצוות יהיה זמין לאורחי הכנס בכל רגע נתון במתחמים השונים, בטלפון, בוואטסאפ ואף במכשירי הקשר אשר נמצאים על חלק מסגל האירוע. לכל בעיה, איום או קושי – דעו שיש מי שיוכל לעזור וללוות אתכם בצורה נעימה וקשובה עד שתרגישו בטוחים, על מנת שחוויית הכנס שלכם לא תהרס.

תפקיד צוות מרחב בטוח הוא לעזור לבאי הכנס – בין אם מדובר בהתקף חרדה, עזרה ראשונה או ליווי אורח החווה קושי כל שהוא. כמו כן, באחריות הצוות לוודא כי כל באי הכנס עומדים בתקנון ההתנהגות והלבוש הכנסי, אותו ניתן לראות פה.
צוות מרחב בטוח עומד לרשות כלל מבקרי ומתנדבי כנסי אמא”י, ופועל גם במהלך הכנס וגם מחוץ לשעות פעילותו.

ניתן לפנות לצוות דרך כתובת המייל:

[email protected]

הדרכים ליצירת קשר עם צוות מרחב בטוח במהלך הכנס:

  1. ניתן לפנות בשיחת טלפון או בוואטסאפ למספר 0522284458 של הצוות שזמין במהלך כל הכנס.
  2. ניתן לפנות לכל איש סגל אשר ייצור איתנו קשר. ניתן לזהות את חברי הסגל ע”פ חולצת הכנס ו/או תגי הסגל. 
  3. אם אינכם רואים חבר סגל באזורכם, פנו לעמדת מודיעין הנמצאת בכניסה למתחם, בה יהיו אנשי סגל לאורך כל הכנס הם יוכלו לקרוא לצוות מרחב בטוח.
  4. ניתן לפנות ישירות לחברי הצוות, אם הם בסביבה. תוכלו לזהות אותם באמצעות תג סגל עם שרוך בצבע אדום, ובאמצעות סיכת דש אדומה עליה כתוב “צוות מרחב בטוח”.

אם שמתם לב שקורה משהו שנראה לכם לא במקום, לא תקין או שעלול להידרדר, או אם נראה לכם שאחד האנשים סביבכם מרגיש לא בנוח או זקוק לעזרה – דווחו לנו בהקדם. חשוב לא להתערב בסיטואציות העלולות לסכן אתכם או את הנוכחים. הקפידו לדווח לנו ולהתרחק מהסיטואציה, אנחנו נבוא ונטפל במצב.

צוות מרחב בטוח וסגל הכנס עושה את המיטב כדי לוודא שכנס הארוקון יהיה מרחב בטוח לכלל באי הכנס.
במידה וקורה אירוע חמור – דעו שהוא מטופל בחומרה.
לכל שאלה או הבהרה ניתן לפנות למייל של צוות מרחב בטוח. שיהיה לנו כנס בטוח ונעים. 

Skip to content